ПРИРОДОЗНАВСТВО, 5 клас, тема заняття «Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне, водне і ґрунтове середовища життя»
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника (§40-42).
2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 – Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище.
https://www.youtube.com/watch?v=GXVjr1MUr6k&list=PLS3dH5drwWJb15kyQ6K9Ag... – Чому риби мають «риб’ячу» форму.
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U – Тварини, які мешкають у ґрунті.
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 – Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище.
https://www.youtube.com/watch?v=GXVjr1MUr6k&list=PLS3dH5drwWJb15kyQ6K9Ag... – Чому риби мають «риб’ячу» форму.
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U – Тварини, які мешкають у ґрунті.
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
а) які умови існування у наземно-повітряному середовищі;
б) наведи приклади пристосування організмів до життя у наземно-повітряному середовищі;
в) які умови життя у організмів у водному середовищі;
г) назви рослини і тварини водного середовища;
ґ) які умови існування організмів у ґрунтовому середовищі;
д) як пристосувались мешканці ґрунту до життя у ньому.
а) які умови існування у наземно-повітряному середовищі;
б) наведи приклади пристосування організмів до життя у наземно-повітряному середовищі;
в) які умови життя у організмів у водному середовищі;
г) назви рослини і тварини водного середовища;
ґ) які умови існування організмів у ґрунтовому середовищі;
д) як пристосувались мешканці ґрунту до життя у ньому.
За матеріалами сайту https://geographer.com.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар