(31.03)ПРИРОДОЗНАВСТВО, 5 клас, тема «Вплив на організми чинників неживої природи. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища»
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте параграфи підручника (§38-39).
1. Перечитайте параграфи підручника (§38-39).
2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU – Пристосування організмів до періодичних змін середовища.
https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs – Хто з тварин вміє маскуватися.
https://www.youtube.com/watch?v=KMsU33lfOSw – Адаптація: чому тваринний та рослинний світ може навчити людину.
https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU – Пристосування організмів до періодичних змін середовища.
https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs – Хто з тварин вміє маскуватися.
https://www.youtube.com/watch?v=KMsU33lfOSw – Адаптація: чому тваринний та рослинний світ може навчити людину.
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
- що відносять до чинників неживої природи?
- які пристосування мають рослини і тварини від перегрівання та переохолодження;
- які зміни у природі називаються періодичними;
- наведіть приклади пристосувань організмів до зміни дня і ночі та зміни пір року.
- як тварини пристосувалися до умов різного зволоження;
4. STEM-завдання (на вибір). У програмі PowerPoint виконати презентацію «Вмілі маскувальники» з прикладами маскування тварин.
За матеріалами сайту https://geographer.com.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар