"Задоволення від життя черпається з наших зустрічей з новим, а тому немає більшого щастя, ніж постійно змінювати свої горизонти, зустрічаючи кожен новий день під іншим сонцем". (Джон Кракауер)


вівторок, 7 квітня 2020 р.

Природознавство, 5 клас, НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «ВИРОЩУВАННЯ НАЙВИЩОЇ БОБОВОЇ РОСЛИНИ»
Мета: з’ясувати умови, за яких вдома можна виростити найвищу бобову рослину (наприклад, горох, сою, квасолю). Для виконання проекту вам знадобляться: пророщені бобові рослини, ґрунт, ящики чи вазони, у яких вирощуватимете рослини. Тривалість проектної діяльності — кілька тижнів. 
Вам необхідно буде за допомогою експерименту перевірити вплив тепла, світла, води на вирощування найвищої бобової рослини. Для цього ви вирощуватимете рослини на різних ґрунтах, за різного освітлення, поливатимете різною кількістю води і будете проводити спостереження. Також потрібно буде виміряти та зафіксувати результати експерименту, умови, за яких рослини ростуть.
Хід роботи над проєктом
1. Підготуйте усе для роботи.
2. Подумайте, які умови росту бобової рослини будете досліджувати, як фіксуватимете результати спостережень і вимірювань висоти рослин (за допомогою таблиць, фотографій тощо).
3. Виконання проекту
А) Беремо квасолю, змочуємо водичкою і замотуєте вологою ганчірочкою, поки почне проростати.
Б) Висаджуєте по 1 у стаканчики чи вазони з грунтом.
В) Створюєте різні умови:
- один стаканчик ставите на сонечку на підвіконні
- другий у темне тепле місце
- третій у холодне місце
- * можна у різний грунт ( за бажанням) залежно від кількості стаканчиків
Доглядаєте і поливаєте однаково.
- А три стаканчики посаджені ставите на підвіконня, але поливаєте по-різному: 1 – мало і нечасто, 2- достатньою кількістю води, 3 – кожен день.
Усього буде 6 (7*) стаканчиків.
4. Усі етапи проекту фотографуєте. Робите презентацію. Описуєте, що робили.
5. Вимірюєте висоту рослини з моменту проростання (за своїм графіком, вказуючи дату) у різних стаканчиках і фіксуєте у таблицю спостережень (розміри таблиці залежно від досліджень). У кінці проекту таблицю фотографуєте і вміщуєте у презентацію)(таблиця додається).

6. Робите висновки: яка рослина виросла вищою? За яких умов вона росла? Що цьому сприяло? 
№ стаканчика
Висота рослини
Фенологічні зміни ( коли проросла, як росте, забарвлення, стан рослини і т.д.
07.04
Коли виміряли???
























Немає коментарів:

Дописати коментар

Новинки

Географія 10 клас Узагальнення знань з курсу «Географія: регіони та країни» 1 варіант 1 рівень 1.За яким показником високорозвине...

Актуально сьогодні