"Задоволення від життя черпається з наших зустрічей з новим, а тому немає більшого щастя, ніж постійно змінювати свої горизонти, зустрічаючи кожен новий день під іншим сонцем". (Джон Кракауер)


вівторок, 14 квітня 2020 р.

ПРИРОДОЗНАВСТВО,  5 клас, тема заняття «Різноманітність  середовищ  життя  і  пристосування  організмів  до  життя  в  кожному  з  них.  Наземно-повітряне,  водне  і  ґрунтове  середовища  життя»
Виконайте  наступні  завдання:
1. Перечитайте  відповідні  параграфи  підручника  (§40-42).
2. Перегляньте  відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 – Різноманітність  середовищ  життя.  Наземно-повітряне  середовище.
https://www.youtube.com/watch?v=GXVjr1MUr6k&list=PLS3dH5drwWJb15kyQ6K9Ag...  – Чому  риби  мають  «риб’ячу»  форму.
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U – Тварини,  які  мешкають  у  ґрунті.
3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання:
а) які  умови  існування  у  наземно-повітряному  середовищі;
б) наведи  приклади  пристосування  організмів  до  життя  у  наземно-повітряному  середовищі;
в) які  умови  життя  у  організмів  у  водному  середовищі;
г) назви  рослини  і  тварини  водного  середовища;
ґ) які  умови  існування  організмів  у  ґрунтовому  середовищі;
д) як  пристосувались  мешканці  ґрунту  до  життя  у  ньому.
За матеріалами сайту https://geographer.com.ua/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новинки

Географія 10 клас Узагальнення знань з курсу «Географія: регіони та країни» 1 варіант 1 рівень 1.За яким показником високорозвине...

Актуально сьогодні